Kundeportal

Indmelding sker via QR-koden i din opgang.

Beboere melder problemer ved at scanne QR-koden der hænger i opgangen. Så ved systemet automatisk hvilken ejendom og opgang det gælder, og kun beboere i huset kan melde ind.

Scan i opgangen

QR-koden hænger ved postkasser eller opslagstavlen.

Beskriv og send

Kategori, kort beskrivelse, evt. et billede. Tager et minut.

Vi går i gang

Driften får sagen med det samme og melder tilbage.

Er du fra drift eller bestyrelsen?

Log ind